Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Rotha Hua Ishq Novel By By Ameer Hamza Episode 8

Rotha Hua Ishq Novel By By Ameer Hamza Episode 8

Rotha Hua Ishq Novel By By Ameer Hamza Episode 8

Novel : Rotha Hua Ishq
Writer Name : Ameer Hamza
Category : Kitab Nagri Special, Age Difference Novels,

"مجھے جانے دیں ضامن"۔۔۔۔اسنے پلکیں اٹھائیں۔۔۔۔۔ان پہ موتی چمک رہے تھے۔۔۔۔۔ضامن کے دل میں ٹیس اٹھی۔۔۔۔۔وہ بے ساختہ اسکے اور قریب ہوا۔۔۔۔۔

"تم رو کیوں رہی ہو۔۔۔۔؟ کس نے کچھ کہا ہے تمہیں بتاؤ۔۔۔۔۔۔؟بتاؤ مجھے پریشے؟"۔۔۔۔وہ کہتا کہتا رکا۔۔۔۔ "میر۔۔۔۔میری کوئی بات بری لگی ہے۔؟ میری وجہ سے رو رہی ہو"۔۔۔۔۔؟؟وہ پریشان ہوگیا تھا اس کے ان سوالوں کے درمیان اسکی ممی کی باتوں کی بازگشت برابر تھی۔۔۔۔۔ "کڑوا گھونٹ"۔۔۔۔۔۔

"تم میں تو ایسا کچھ بھی نہیں ہے جسے دیکھ کر کوئی اتنا دیوانہ ہو"۔۔۔۔۔

کیرت نے کرب سے آنکھیں میچ لیں پھر اس نے اسکے سامنے ہاتھ جوڑ لیے۔۔۔۔۔

"میں آپ کے لائق نہیں ہوں۔۔۔۔۔نہیں ہوں میں ایسی جسے کوئی پسند کرے۔۔۔۔۔جس سے محبت کی جائے۔۔۔۔۔جس کے پیچھے دیوانہ ہوا جائے۔۔۔۔۔آپ بھی میرے پیچھے اپنی زندگی برباد نہ کریں"۔۔۔۔جینز کی پینٹ پہ بلیک شرٹ اور سلیو لیس بازوؤں والی جیکٹ والا ضامن تڑپ کے اسکے قریب ہوا۔۔۔۔۔پر کیرت اسکے ہاتھ بڑھاتے ہی اس سے دور ہوگئی۔۔۔۔اسکا ہاتھ بلند رہا۔۔۔۔خالی رہا۔۔۔۔۔سبز آنکھوں نے اپنی محبت کو دیکھا۔۔۔۔۔جو اس سے دور تھی۔۔۔۔۔دور ہونے کی باتیں کرتے ہوئے۔۔۔۔۔۔

"میں تم سے محبت کرتا ہوں"۔۔۔۔۔۔وہ کھوئے ہوئے۔۔۔۔دکھ سے بھرے لہجے میں بولا۔۔۔۔۔غزالی آنسوؤں سے بھری آنکھیں اب رونے سے سرخ ہونے لگی تھیں۔۔۔۔۔

"آپ کی ایک اس محبت نے مجھے ہر ایک سے ذلیل کروادیا ضامن۔۔۔۔۔۔پہلے مجھے میرے گھر والے برا بھلا کہتے تھے اب سب مجھے دونمبر کہتے ہیں۔۔۔۔۔۔اب ہر کوئی مجھ پہ انگلیاں اٹھا کر چلا جاتا ہے۔۔۔۔۔۔جسے موقع ملتا کہہ دیتا ہے کہ تم محبت کے لائق ہی نہیں ہو"۔۔۔۔۔۔آنسوں گلے میں پھنس گئے اس نے تھوک نگلا۔۔۔۔

"میں مانتی ہوں میں نہیں ہوں کسی کے بھی لائق۔۔۔۔۔جب۔۔۔۔جب مجھے میرے جیسے لوگوں نے ٹھکرادیا تو آپ کے ساتھ کا تو میں تصور بھی نہیں کرسکتی۔۔۔۔۔مجھے اور پریشان نہ کریں۔۔۔۔۔۔مجھے میری زندگی جینے دیں۔۔۔۔۔نہیں چاہیے مجھے کسی کی محبت۔۔۔۔کسی کی ہمدردی۔۔۔۔۔۔میرے پیچھے اب مت آئیے گا۔۔۔۔۔۔ورنہ مرنا صرف آپکو ہی نہیں آتا۔۔۔۔۔مر میں بھی سکتی ہوں"۔۔۔۔۔۔آنکھوں کے آنسوؤں کے بے دردی سے ہاتھ کی پشت سے صاف کرتی وہ پلٹ گئی تھی۔۔۔۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
 Rotha Hua Ishq Novel By Ameer Hamza Episode 8 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 

Direct Link


Free MF Download Link


پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇



FoR Online Read

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

1 Comments