Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Harjai Romantic Novel By Sehar

Harjai Romantic Novel By Sehar

Harjai Romantic Novel By Sehar

Novel Name : Harjai
Writer Name: Sehar
Category : LATEST COMPLETE NOVELS

آپکی بیوی ہوں میں یہ حیثیت ہے میری مدثر جو بیوی ہوتی وہ غیر عورت نہیں ہوتی مدثر مجھے ایک بات بتائیں آپ میں نے کہاں پر کس بات میں کمی کی آپ کو میری محبت میں کوئی کمی ہے یا وفاداری میں کوئی کمی ہے جو آپ اس کے پیچھے نمرہ آگے بول نہیں پائی رونے لگی ۔۔۔۔۔

تم نے مجھے کیا دیا ہے آج اولاد تک تو دی نہیں تم میری بیوی کم ماسی زیادہ لگتی ہوتم کھبی غور کیا ہے تم نے خود پر اس کو دیکھو اور خود کو دیکھو تم اس کوئی مقابلہ نہیں تم سے وہ ایک حیسن خوبصورت لڑکی اور تم کیا ہو ماسی مدثر نے کہا ۔۔۔

مدثر کے لفظ اس دل کو چیر گئے پر اس میں وفاداری نہیں ہے آپ جیسے نا جانے کتنے اس وہ آگے کچھ بولتی مدثر ایک تھپڑ مارا اس کو وہ گر گئی ۔۔۔۔

خبردار جو اس کے بارے میں کچھ ایسا ویسا کہا تو تمہارا منہ توڑ دوں گا میں سمجھی تم اپنی یہ گندی شکل لے کر دفعہ ہو یہاں سے آج کے بعد میرے روم نہیں آنا تم نکلو یہاں سے۔

اس نے اس ھاتھ پکڑ کر باہر نکل دیا اس کو روم سے باہر مدثر میری بات سنے آپ وہ اچھی لڑکی نہیں ہے آپ کو بے وقوف بنا رہی ہے وہ آپ سنے تو میری بات نمرہ رو رو کر دروازا بجا رہی تھی کہہ تھی ۔۔۔۔۔۔

کے اس کی ساس اور نند آگئی وہاں پر وہ انکی طرف گئی امی آپ سمجھے نا مدثر کو وہ سہی لڑکی نہیں ہے بہت چلاک عورت ھے وہ استعمال کر رہی ہے بس مدثر کو نمرہ نے اپنی ساس کو کہا۔۔


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Harjai Romantic Novel By Sehar is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 


Direct Link


Free MF Download Link


FoR Online Read

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول

 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments