Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Dushman Jaan Hai Jo Meri Jaan Hai Novel By Ameer Hamza Episode 6

Dushman Jaan Hai Jo Meri Jaan Hai Novel By Ameer Hamza Episode 6

Dushman Jaan Hai Jo Meri Jaan Hai Novel By Ameer Hamza Episode 6

Novel Name : Dushman Jaan Hai Jo Meri Jaan Hai
Writer Name : Ameer Hamza
Category : Kitab Nagri Special

سنیک:-

تمہیں یاد تو ہوگا تم نے مجھے کہا تھا کہ تم مجھ جیسوں پہ تھوکتی بھی نہیں"۔۔۔ وہ تمسخر سے ہنسا گوہر کا ہر گزرتے منٹ کے ساتھ حوصلہ ٹوٹتا جارہا تھا اتنا جلدی سنبھلا اس سے چاہ کہ بھی نہیں جارہا تھا "تم میرے جیسوں پہ اس لیے نہیں تھوکتیں کیونکہ مجھ جیسے تم پہ تھوکتے ہیں"۔۔۔ اسنے حقارت سے کہا "تمہیں پتہ ہے میں نے تمہارے اور اپنے بارے میں کچھ سوچا ہے"۔۔۔؟ اس نے کاؤنٹر پہ کہنیاں رکھ لیں گوہر دوقدم پیچھے ہوگئی ہادی اسکی بگڑتی حالت سے محظوظ ہورہا تھا اس دن دھاڑتی شیرنی آج میاؤں میاؤں بھی نہیں کر پارہی تھی ایک الگ سا ہی سکون اسکی انا کو مل رہا تھا "سوچا یہ ہے کے اب میں تم سے شادی کروں گا اور پھر تم پہ ہر روز تھوکوں گا اور یہ مت سوچنا کہ میں اب کی بار بھی صرف دھمکی دے کہ جارہا ہوں میں تمہیں اتنا مجبور کردوں گا اتنا بدنام کردوں گا کہ تم مجبور ہوکہ میری دہلیز پہ آؤ گی اور پھر میں تمہاری قیمت حق مہر پہ تمہاری اوقات جتنی لکھواؤں گا ٹکوں میں، اور پھر ہر روز تمہیں تمہاری اوقات یاد دلاؤں گا آج سے ایک سایہ تمہارے پیچھے ہمیشہ لگا رہے گا تم دنیا کہ کسی بھی کونے میں چھپ جاؤں تمہارے چھپنے سے پہلے وہ سایہ وہاں تمہارا انتظار کر رہا ہوں گا تمہارا بخت میں سیاہ کردوں گا تم دیکھتی جاؤں"۔۔۔۔ اس نے کہہ کر کہنیاں کاؤنٹر سے ہٹا لیں "آج کچھ نہیں بولو گی"۔۔۔؟؟ وہ کچھ دیر گوہر کو دیکھتا رہا پھر اسکی حالت پہ ہنسا "آج بولنا بھی مت ورنہ کچھ دن جو تمہیں آزادی کے دے رہا ہوں ان سے بھی جاؤ گی یہیں سے اٹھا کے لے جاؤں گا اور کسی کا باپ بھی میرا کچھ نہیں بگاڑ سکے گا اور تم اب جس مرضی پولیس کو کال کرلینا اگر AC DC کا نمبر چاہے ہوتو مجھے بتا دینا میرے بابا کے بہت اچھے دوستے ہیں تمہاری بہت مدد کریں گے"۔۔۔۔ وہ ہنسا اور گوہر اندر تک لرز سی گئی "بہت جلدی ملوں گا تم سے مسسز ہادی"۔۔۔۔ وہ کہہ کر چلا گیا۔۔۔۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Dushman Jaan Hai Jo Meri Jaan Hai Novel By Ameer Hamza Episode 6 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

1st Episode Link

2nd Episode Link




FoR Online Read

Post a Comment

0 Comments