Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Zindagi Tujh Se Gila Nahi Romantic Novel By Ayesha Jabeen

Zindagi Tujh Se Gila Nahi Romantic Novel By Ayesha Jabeen

Zindagi Tujh Se Gila Nahi Romantic Novel By Ayesha Jabeen

Novel Name : Zindagi Tujh Se Gila Nahi
Writer Name: Ayesha Jabeen
Category : ROMANTIC NOVELS

آپ اس کو دفع کریں اس کے گندے خون سے اپنے ہاتھ کیوں گندے کرتے ہیں ۔ نسرین بیگم احسن سے جھوٹی ہمدردی کرتے ہوۓ بولی آپ کی طیبعت خراب ہوجاۓ گی ۔ اس منحوس لڑکی کو غرق کریں میں تو پہلے ہی اس کے کرتوت جانتی تھی ۔ بہت سمجھایا اس کو پر یہ اپنے گند سے نہیں روکی ۔ وہ اپنے جھوٹے آنسو صاف کرتٕے ہوۓ بولی ۔ یہ جھوٹ ہے ابو الزام ہے وہ سر اٹھا کر بولی ہاں سب جھوٹے ہیں ایک بس تم سچی ہوں ۔ ایسی کونسی دشمنی ہے بھابھی کو تم سے جو وہ تم پر الزام لگا گیں ۔ عدیل تڑخ کر بولا ۔ جب تک وہ اپنے ہوش میں نہیں تھی نسرین نے بہت سی غلط باتیں بتا کر عدیل اور احسن کے دل میں بدگمانی پیدا کر دی تھی۔ اور اس سب میں اس کا ساتھ اسکے خبیث بھاٸی نے بھرپور دیا تھا۔ اوراس دن والی ویڈیو کو اس طرح سے ایڈینگ کی تھی ۔ وہ عشا کے خلاف جارہی تھی۔ اس میں کسی بھی طرح نہیں لگ رہاتھا کہ نیعم عشا سے زبردستی کررہا ہے ۔ بلکہ ایسا لگ رہا تھا وہ نیعم کو اکسا رہی ہے ۔ یہ دیکھو یہ کیا ہے کب سے بکواس کر رہی ہو میں جھوٹ نہیں بول رہٕی یہ دیکھو اپنے کرتوت عدیل نے فون عشا کے سامنے کیا اور اسکا بازو کیھنچ کر کھڑا کیا ۔ جیسے جیسے وہ ویڈیو دیکھ رہی تھی ۔نفی میں سر ہلا رہی تھی۔ یہ جھوٹ ہے ایسا کچھ نہیں ہوا چاچو میں آپ کو بتاتی ہوں ۔ میں اوپر خاموش وہ بولنے لگی ۔ تو عدیل نے اس کی بات کاٹی بس کردوں عشا ابھی بھی تم خود کر سچا بول رہی ہوحد ہے ۔ ویسے اتنی بے شرمی کی توقع نہیں تھی مجھے تم سے ۔


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Zindagi Tujh Se Gila Nahi Romantic Novel By Ayesha Jabeen is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 


Direct Link


Free MF Download Link


FoR Online Read

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments