Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Muntazir Teri Chahaton ki (Season 2) Novel By Momina Mughal

Muntazir Teri Chahaton ki (Season 2) Novel By Momina Mughal

Muntazir Teri Chahaton ki (Season 2) Novel By Momina Mughal

Novel Name : Muntazir Teri Chahaton ki
Writer Name: Momina Mughal
Category : ROMANTIC NOVELS,Forced Marriage Based,

مجھے تم یہاں کیوں لائے ہو پلیز مجھے گھر چھوڑ آؤ میرے پاپا اور ماما میرا انتظار کر رہی ہو گی ۔ کبھی بھی میں ان کو بتائے بغیر گھر سے ایک قدم بھی باہر نہیں گی ۔ پلیز مجھے جانے دو۔

ساری زندگی تم اب یہاں ہی رہوں گی ۔ بائے دا وے تمہارے ماں ، پاپ کو میں نے اپنے ہاتھوں سے قاتل کیا ہے ۔ وہ بڑی سفاکی سے سب بول رہا تھا ۔ اس وجود نے آگے بڑھ کر اس کا گریبان پکڑا ۔ تم جھوٹ بول رہے ہو تم کتنے برے انسان ہو ابھی کے ابھی مجھے یہاں سے جانا ہے ۔

بہت ہو گی تمہاری بکواس پہلی اور آخری غلطی سمجھ کر معاف کر رہا ہوں ۔ جھٹکا دے کر اپنا آپ چھڑوایا اسے فرش پر پھینک کر باہر چلا گیا ۔ گرنے کی وجہ سے دوبارہ سر کی چوٹ میں درد ہونے لگ گیا ۔

وہ اونچی اونچی چلا رہی تھی قاتل ہو میرے

پاپا کے، میری خوشیوں کے، درندے ہوا، انسان کہلانے کے قابل نہیں ہو

اس سے پہلے وہ مزید کچھ بولتی ایک زور دار ٹھپر اس کی گال میں پڑا۔ ٹھپر اتنی زور کا تھا کہ اس کو اپنا کان سن ہوتا ہوا محسوس ہوا۔ بالوں سے پکڑ کر اسے اپنے پاس کیا اب بھولو کیا بکواس کررہی تھی ۔ کچھ نہیں ۔ یہاں سے جانے کی صرف ایک ہی صورت ہے موت۔۔۔۔۔۔۔

صرف موت۔۔۔۔۔۔۔

وہ پاگلوں کی طرح ہنس رہا تھا اور ہنستا ہی چلا گیا ۔ اس کی ہنسی سے بھی وحشت ہو رہی تھی ۔ وہ کوئی پاگل لگ رہا تھا ۔وہ ایک وحشی درندوں سے بھی برا تھا ۔

اب تم میرے لیے چائے بنا کر لاؤ ۔ اپنے وجود کو گھسیٹ کر کچن تک لائی ۔ ٹھنڈ کی وجہ سے پورا بدن کانپ ریا تھا ۔ کانپتے ہاتھوں سے چولہا چلایا۔ چائے بنا کر اس ظلم کو دی۔ ابھی اس نے ایک ہی سپ لیا تھا ۔ کہ چائے اچھال کر اس کی طرف پھینکی۔

جلن اور درد کی وجہ سے اس کی جان نکل رہی تھی ۔ مگر اس کے درد کی کیسی کو پرواہ نہیں تھی۔ بے آواز آنسو بہتی رہی ۔ بھوک کی وجہ سے سر چکرا رہا تھا ۔ پیٹ میں درد سے مڑو پر رہ تھے۔ وہ ظالم شخص جا چکا تھا ۔


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Muntazir Teri Chahaton ki (Season 2) Novel By Momina Mughal is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback


ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 


Direct Link



ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments