Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Wajah Tum Ho Romantic Novel By Hira Shah

Wajah Tum Ho Romantic Novel By Hira Shah

Wajah Tum Ho Romantic Novel By Hira Shah

Novel Name : Wajah Tum Ho
Writer Name: Hira Shah
Category : ROMANTIC NOVELS,

" تم نے ہماری روایت کے خلاف جاکر اس کم نسل عورت سے چھپ کر شادی کی ۔ " ملک سرمد کی گرج دار آواز ماحول پر چھائے سکوت کو ٹوڑتی ہوئی گزر گئی ۔

" کیا یہ زلت کافی نہیں تھی جو اس عورت کو لیکر ملک سرکار کی حویلی میں قدم رکھنے چلے آئے ہو ۔" وہ نفرت سے ڈھاڑے ۔

" اگر اس امید پر آئے ہو کہ تمہے معافی مل جائے گی تو ہر گز یہ گمان نا کرنا ۔ ملک سرمد کے لیے اسکی اولاد سے زیادہ اسکی روایات عزیز ہیں اور جو کوئی بھی میرے خلاف جائے گا وہ سزا پائے گا چاہے وہ میری اولاد ہی کیوں نا ہو" وہ اپنا حتمی فیصلہ سنا کر اندر کی طرف بڑھ گئے ۔

ماہروز نے شوہر کی طرف آس سے دیکھا ۔ کیا کوئی صورت نہیں نکل سکتی تھی معافی کی ۔ پھر اپنی گود میں اٹھائے بچے کو دیکھا تھا ۔ وہ معصوم آخر انکے گناہ کی سزا کیوں پانے جا رہا تھا ۔

ملک سرمد واپس آئے تو ہاتھ میں بندوق تھی ۔

سب کے چہروں پر شاکڈ سا ابھرا ۔

زیبا نے ہاتھ چہرے پر مزید سختی سے جکڑے ۔

" خالد بچے کو لے جاو اور مار دو ۔ میں نہیں چاہتا یہ زندہ رہے اور بڑا ہوکر اپنے باپ کی طرح ہمارے خلاف جائے ۔ " ملک سرمد کا ایک ملازم کو حکم جاری ہوا تو وہ ماہروز سے بچہ چھیننے لگا ۔

" نہیں۔۔۔ میرا بچہ۔ اسے مت مارو ۔ اسے چھوڑ دو ۔ آپ کچھ کہتے کیوں نہیں ۔اس معصوم کا کیا قصور ہے۔ " ماہروز گڑگڑاتے ہوئے منت کرنے لگی ۔اپنے لیے نہیں اپنے بچے کے لیے ۔ خالد نے سختی سے اسکے ہاتھوں سے بچہ چھینا اور لیکر حویلی کی عقبی جانب بڑھ گیا ۔

" میرا بچہ ۔۔۔۔ ملک سرکار رحم کریں ۔میرے بچے کی جان بخشی کردیں۔ " وہ ملک سرمد کے پاوں پڑ گئی ۔ ماں تھی کیسے سکون پا سکتی تھی ۔ بن جل کی مچھلی کی طرح ٹرپ رہی تھی ۔

زیبا نے ماہروز کی حالت دیکھی ۔ ایک لمحے میں فیصلہ کیا الماری سے چادر نکالی اور سر پر اوڑھتی ہوئی بیگ میں کچھ ضروری چیزیں ڈالٹی تیزی سے کمرے سے باہر نکلی ۔

" میں کسی صورت تمھارے بدن سے پیدا ہونے والے بچے کو زندہ نہیں چھوڑ سکتا ۔ " ملک سرمد نے ماہروز کو تھڈا مار کر پڑے دھکیل دیا ۔

"بابا سرکار ۔ میری غلطی ناقابل معافی ہے مگر میرے بچے پر رحم کریں۔ " وہ آگے آیا اور بیوی کو کندھے سے پکڑ کر اٹھاتے ہوئے درخواست ڈائر کی ۔


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Wajah Tum Ho Romantic Novel By Hira Shah is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback


ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 


Direct Link


Free MF Download Link


FoR Online Read

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول

 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments