Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Inteqam Romantic Novel By Mahnoor Shehzad

Inteqam Romantic Novel By Mahnoor Shehzad

Inteqam Romantic Novel By Mahnoor Shehzad

Novel Name : Inteqam 
Writer Name: Mahnoor Shehzad
Category : ROMANTIC NOVELS,

میرے بیڈ سے اٹھو۔ ذیشان کا لہجہ میں بہت غصہ تھا۔حرین اسکی طرف دیکھنے لگی سنائی نہیں دیتا کیا اٹھو۔ ذیشان کا لہجہ ابھی بھی سرد تھا وہ چپ چاپ اٹھ گئی۔ شکر کرو میں نے تم سے نکاح کر لیا۔ ذیشان نے احسان جتانے والے انداز میں بتایا۔می۔۔۔مہں نے نہیں کہا تھا کریں حرین ہمت کر کے بول دی۔ اگر نکاح نہ کرتا تو ساری زندگی صرف طعنے ہی سننے کو ملتے تمہیں۔ذیشان نے اسے غصے سے دیکھتے ہوئے کہا۔طعنے سن لیتی آپ کے اس لہجے سے تو بہتر ہی تھا کہ طعنے سن لیتی ساری زندگی حرین کو اب غصہ آ گیا۔ سر مت کھاؤ نکلو میرے کمرے سے۔ذیشان بیڈ پر لیٹتے ہوئے کہنے لگا۔ میں کہاں جاؤں گی۔حرین روتے ہوئے پوچھنے لگی۔ اتنا بڑا کمرا ہے کہیں بھی سو جاؤ زمین پر یااس چھوٹے صوفے پر ۔ذیشان لاپرواہی سے کہتے ساتھ لیمپ آف کرتا سو گیا حرین رونے لگی اور پورے کمرے میں نظر گھمائی چپ چاپ اس چھوٹے سے صوفے پر بیٹھ گئی ۔آنکھیں میں بے تحاشہ آنسو تھے کسی نے اسکا یقین نہیں کیا تھاحارث نے بھی نہیں وہ یہ سوچ سوچ بہت اداس ہورہی تھی ذیشان تو کب کاسو گیا تھا حرین بے حد رو رہی تھی آنکھیں لال ہو چکی تھی بس ایک بات ہی ذہن میں چل رہی تھی کے اس کے کردار پر داغ لگ گیا ہے اور پتہ نہیں اب وہ مٹے گا بھی یا نہیں یہ سوچتے سوچتے اسکے سر میں شدید درد ہورہا تھا اس کا دل کررہا کہ وہ مر جائے رو رو۔ کر برا حال ہو گیا ہے تبھی اذانوں کی آواز اسکے کانوں میں گونجی وہ اذانوں کی آواز سنتی صوفے سے اٹھی اور باتھروم کی طرف بڑھی کچھ دیر بعد وضو کر کے واپس آئی اور سر پر ڈوپٹہ کرتی نماز بچھاتی دو سنت کی نیت باندھی نماز پڑھنے کے بعد دعا کے لیے ہاتھ اٹھائی۔میرے مالک صرف ایک آپ ہو جو جانتے ہو میں آج بھی اتنی ہی پاک صاف ہوں کسی نے میرا یقین آپ تو میرا یقین کرتے ہیں اللہ میرے اوپر لگا داغ مٹا دے اور میری زندگی میں اور مشکلیں مت لانا میں نہیں کر سکوں گی برداشت اللہ حارث تو مجھے حارث چاہتے تھے محبت کرتے تھے انہوں نے بھی میرا یقین نہیں کیا محبت جھوٹی ہوتی ہے نتاشہ آپی کتنا کہتی تھی انہوں نےبھی ذیشان کا یقین نہیں کیا۔ اللہ مجھے ہمت دی ہر مشکل کو آرام سے حل کرسکوں ۔حرین نے کہتے ساتھ دعا مانگی اور ہاتھ منہ پر پھیرا اور جائے نماز لپیٹ کر حرین نے ایک نظر سوتے ہوئے


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Inteqam Romantic Novel By Mahnoor Shehzad is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 


Direct Link


Free MF Download Link


FoR Online Read

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments