Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Bus Thori Si Mohabbat Novel By Tisha Gohar Episode 7

Bus Thori Si Mohabbat Novel By Tisha Gohar Episode 7

Bus Thori Si Mohabbat Novel By Tisha Gohar Episode 7

Novel Name : Bus Thori Si Mohabbat
Writer Name : Tisha Gohar
Category : Kitab Nagri Special

بیڈ پہ نیم دراز ہو کر اس نے اپنا فون اٹھایا اور فوٹو گیلری کھول لی۔ ہیمان کی وہ تصویر اس کی نظروں کے سامنے تھی جس میں وہ شیشہ پیتے ہوئے منہ سے دھواں نکال رہا تھا۔ اس کا نیم رخ اس تصویر میں بہت کمال لگ رہا تھا۔ وہ عام دنوں والا ہیمان نہیں لگ رہا تھا۔ وہ کسی لاپرواہ شہزادے کی مانند پوری بے فکری سے منہ سے دھواں اڑا رہا تھا۔ تاشہ نے اس کی اس روز والی ویڈیو لگا لی۔ ویڈیو میں وہ کتنے اطمنان سے ہنستا مسکراتا ہوا اپنے دوستوں سے باتیں کرتے ہوئے شیشہ پی رہا تھا۔ آہستہ آہستہ اسے ہیمان کی ہر ادا یاد آنے لگی تھی۔ اس کا ہنسنا، اس کی شریر مسکراہٹ، اس کا تیکھے انداز میں دیکھنا، اس کا خاموشی سے تاشہ کو گھورنا اور اس کے جملے۔۔۔

("اچھی لگ رہی ہو")۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔("مذاق میں کہی باتوں کو سیریس نہیں لیتا میں")۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔("جس طرح وہ تاشہ کو گھور رہا تھا میرا دل چاہ رہا تھا۔۔۔۔")۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔("تمھاری عقل گھاس چرنے گئی تھی؟")

وہ ایک دم اٹھ کر بیٹھ گئی۔ اسے ہیمان کے وہ تاثرات یاد آنے لگے جو عدیل کو دیکھتے ہوئے اس کی آنکھوں اور چہرے پہ واضع تھے۔ عدیل والے معاملے میں وہ اس کا محافظ بنا تھا۔ اس نے اسے انیسہ کے گھر بھی عدیل کی گندی نظروں سے بچایا تھا اور یونیورسٹی میں بھی عدیل کے ناپاک ارادوں سے بچایا تھا، جب وہ اسے دھوکے سے نجانے کہاں لے کر جانے والا تھا۔ اگر وہ تاشہ کے اس کے ساتھ برے سلوک کے باوجود کسی غیر سے اس کی حفاظت کر سکتا ہے تو وہ ارسہ کو اس عذاب میں کیوں دھکیلتا؟

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
Bus Thori Si Mohabbat Novel By Tisha Gohar Episode 7 is available here to online reading.

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇






























































پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇








ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول کیسا لگا ۔ شکریہ


Post a Comment

0 Comments