Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 11

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 11

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 11

Novel : Shart E Ulfat
Writer Name : Aan Fatima
Category : Kitab Nagri Special

"کیا کہا تھا میں نے اگر کچھ بھی ایسا ویسا کرنے کا سوچا تو میں اپنا اصل دکھانے پہ مجبور ہوجاؤں گا۔تو کیوں بار بار مجھے مجبور کرتی ہیں ایک ہی بات دہرانے پہ۔"

وہ مخمور نگاہوں سے اس کے چہرے کے نقوش پہ اپنا لمس چھوڑتا اس کے قندھاری گال سہلاتے ہوئے گویا ہوا تو اس کے لمس پہ منسا نے تڑپ کر اس کے حصار سے نکلنا چاہا لیکن وہ ایک برفیلی نگاہ اس پہ ڈالتے معمولی سا فاصلہ بھی سمیٹ گیا۔

اس نے اس کے بال سہلاتے سرد نگاہوں سے اس کی سمت دیکھا اس کی نظروں کی تپش سے منسا کا پور پور سلگنے لگا۔وہ اپنے دونوں کانپتے ہاتھ اس کے چوڑے مضبوط سینے پہ رکھتی اسے پیچھے دھکیلنے کی کوشش کرنے لگی مگر اتنے لمبے چوڑے وجود کو خود سے دور جھٹکنا کیسے ممکن تھا تبھی تھک ہار کر عاجزانہ نگاہوں سے اس کی سمت دیکھا۔

"چھوڑیں مجھے پلیز۔آپ یہ ٹھیک نہیں کررہے۔کیوں آجاتے ہیں بار بار مجھے ایک نئی اذیت سے دوچار کروانے۔ میری پہچان آپ کے علم میں لازم ہونی چاہیے کہ میں ایک طلاق یافتہ عورت ہوں اور اس معاشرے میں طلاق یافتہ کوئی حیثیت نہیں رکھتی۔"

وہ آنکھیں میچتے ایزل کی نیند کا خیال کرتے دھیمی آواز میں غرائی۔پلکوں کی بار سے ایک آنسو ٹوٹتا اس کے گلابی عارض پہ بہہ گیا جسے گرنے سے پہلے ہی عرشمان نے چن لیا تھا۔اس کی بات پہ عرشمان کے چہرے کے عضلات فوراً سے پہلے تنے۔

"آج کے بعد آپ کی پہچان کیلیے اتنا کافی ہوگا کہ آپ عرشمان لغاری کی عزت ہیں۔اس کے دل کی ملکہ ہیں۔آئندہ اپنے لیے اس قدر ہتک آمیز اور کاٹ دار الفاظ استعمال کیے تو بہت برا پیش آؤں گا میں۔عرشمان لغاری کی رگوں میں خون بن کر دوڑتی ہیں آپ۔سینے میں دل بن کر دھڑکتی ہیں آپ۔اس سے ذیادہ اگر جان بھی چاہیے تو اس کیلیے بھی خادم حاضر ہے۔"

اس کی دراز خم دار پلکوں کو اپنے انگلی کے پوروں سے چھوتے وہ جیسے اسے اپنے ہونے کا اعتبار بخش رہا تھا۔منسا کی ناچاہتے ہوئے بھی منہ سے ایک سسکی نکلی تھی۔

"آج باسم آیا تھا ایزل سے ملنے کیوں نہیں ملنے دیا اسے۔"

عرشمان نے اس کا سرخ پڑتا گال سہلاتے ہوئے ترش لہجے میں استسفار کیا۔منسا نے اس کا لمس اپنے چہرے پہ محسوس کرتے باقاعدہ رونا شروع کردیا تھا۔ اسے تکلیف تو بہت ہوئی مگر فلحال وہ اسے سبق سکھانا چاہتا تھا تبھی سرد نگاہوں سے اس کی جانب دیکھا منسا اس کی گہری نگاہیں خود پہ محسوس کرتے اندر تک سہم گئی۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 11 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇




























پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇





5th Episode Link





ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول

 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

4 Comments

  1. Zbrdast...bht ala
    Novel bht acha ja rha or bht interesting b...next epi ka wait rhy ga:)

    ReplyDelete
  2. Super zaberdast amazing intersting novel please please next episode jaldi

    ReplyDelete
  3. novel ab track para agaya hy ap say request hy api plz ab arshman k mama minsa k sath bura salook na karen

    ReplyDelete
  4. bhot hi zabarasttt thi epi finally mansa maan gai aur damn sure ek deen wo arshuman ki muhbbat pe zarur imaan le aayegi aur manahil ka anjaam bhi bura btana aur sath alihaan ka bhi kaha mat gaya manhous bechari ko talak deta bhi to thik tha but ye zr zbradasti kar ke writer isko acha anjaam btana

    ReplyDelete