Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Maan Malang Novel By Aliya Hussain Episode 10

Maan Malang Novel By Aliya Hussain Episode 10

Maan Malang Novel By Aliya Hussain Episode 10

Novel : Maan Malang 
Writer Name : Aliya Hussain
Category : Kitab Nagri Special

" ہاں نور اور دانیال کا نکاح ہوا ہے ابھی جبکہ نور پڑھ رہی ہے اس لئے رخصتی اس کی پڑھائی کے بعد کریں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مہرین نے خوشی سے پوری بات اسے بتائی ۔

" کیا وہ بھی بلوچوں کے خاندان کی ہے ؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ان کی بات سن کر اس نے تلخی سے سربراہی کرسی پر بیٹھے بلوچ سائیں کو دیکھا ۔

" ہماری کزن ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے مہرین کے تاریک پڑتے چہرے کو دیکھ کر اس سے کہا ۔ جبکہ ناسمجھی اس کے چہرے پر بکھری ہوئی تھی ۔

" پر بلوچوں کی عورتیں تو کبھی باہر نہیں نکلی کجا کہ پڑھائی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے طنز سے بات ادھوری چھوڑی ۔ ان کو وہ پہلے دن والی تلخ میرب لگی ۔

" میرب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انہوں نے اسے چپ رہنے کا اشارہ دیا ۔

" جہاں تک میں جانتی ہوں تو گاؤں کے سرپنچ نے مجھ سے کہا تھا کہ تم نے کبھی بلوچوں کی عورتوں کو حویلی سے باہر دیکھا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

انہیں تو یہاں سے باہر قدم رکھنے کی بھی اجازت نہیں اور تم پڑھنے کی باتیں کر رہی ہو خاندان کی روایات بھول گئی ہو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے بلوچ سائیں کے کہے الفاظ دہرائے ۔

' اور یہاں روایات کہاں گئیں بلوچوں کی عزت باہر پھر رہی ہے اور آپ اطمینان سے کھانا کھا رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔ اس کا لہجہ حد سے زیادہ گستاخ ہوگیا تھا ۔

" میرب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس کی بات سن کر چمچہ پلیٹ میں پٹخ کر وہ دھاڑا ۔

" دانیال تحمل سے ۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ پریشانی سے اٹھ کر اس کے پاس آگئیں ۔

" مہرین اس لڑکی کو یہاں سے دفع کرو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کڑے ضبط سے بلوچ سائیں نے ان سے کہا ۔

" ایک کام کریں مجھے حویلی سے کیوں نہیں دفع کر دیتے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ اپنی جگہ سے اٹھ کھڑی اور چیخی اس کے لہجے پر وہ ششدر سا کھڑا اسے دیکھتا رہ گیا ۔

" حد بھول رہی ہو تم کس کے سامنے بول رہی ہو جانتی ہو آواز نیچے رکھو اور اسے کمرے میں بند کرو ہوش ٹھکانے لگانے ہیں اس کے بھی حد بھول گئی ہے یہ اپنی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ان سے اس کا آئینہ دکھانا برداشت نہیں ہوا ۔

جس پر دھاڑ کر بولے ۔ مہرین تو ساکن کھڑی تھیں ۔

" مجھے واپس قید میں نہیں رہنا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ وہ ڈائننگ ہال سے نکل کر باہر کی طرف بھاگی ۔ اس کا ارادہ حویلی سے کہیں دور جانے کا تھا ۔ واپس سے خود کو کمرے میں قید رہنا اسے پسند نہیں تھا ۔

سکتے سے نکل کر پہلے دانیال اس کے پیچھے لپکا ۔ " میرب اندر چلو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے اسے بازوں سے پکڑا ۔

" مجھے نہیں قید ہونا واپس سے ۔۔۔۔۔۔۔۔ اس نے اس کا ہاتھ جھٹکنا چاہا ۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.

Maan Malang Novel By Aliya Hussain Episode 10 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇





































پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول


 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

1 Comments

  1. Sepcheeless zaberdast super amazing intersting maza ah giya please please please please please please please please please please please please please please please next episode jaldi please please please please please please

    ReplyDelete