Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Episode 9

Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Episode 9

Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Episode 9

Novel : Dil Bin Tere Dhadke Na
Writer Name : Sadia Yaqoob
Category :Kitab Nagri Special

اب پتا نہیں میری موت کا وقت قریب ہے یا پھر اوپر والے نے ہمیشہ کیلئے تمھیں میرے پاس بھیج دیا ہے ۔۔۔۔۔ یہ تو الله ہی بہتر جانتا ہے ۔۔۔۔۔

میں نے تمھارے ساتھ جو کچھ بھی کیا بہت برا کیا ہے ۔۔۔۔ اسکی معافی میں ہر روز مرتے دم تک تم سے مانگتا رہوں گا ۔۔۔۔۔ بس مجھ پر ایک عنایت کر دو ۔۔۔۔ ہمیشہ ہمیشہ کیلئے میری ہو جاؤ ۔۔۔۔۔ میں اب تم سے دور نہیں رہ سکتا اور نا ہی تمھیں خود سے دور جانے دوں گا ۔۔۔۔۔ پلیز مجھ سے نکاح کر لو ۔۔۔۔ اشھب نے اسکے سامنے ہاتھ جوڑتے ہوئے اس کی منت کی ۔۔۔۔۔

ہائے رے یہ محبت بھی انسان کو کیا کچھ کرنے پر مجبور کر دیتی ہے ۔۔۔۔۔

نہیں بالکل بھی نہیں میں تم سے بالکل بھی نہیں نکاح کروں گی ۔۔۔۔۔ حاعفہ نے نفی میں سر ہلایا۔۔۔۔۔

نکاح تو تمھیں مجھ سے کرنا ہی پڑے گا ۔۔۔۔۔ کیونکہ تم اب یہاں سے کہیں بھی نہیں جا سکتی ہو ۔۔۔۔ جب تک میری سانسیں چل رہی ہیں تمھیں میرے پاس میرے ساتھ ہی رہنا پڑے گا ۔۔۔۔۔

تم میرے ساتھ زبردستی نہیں کر سکتے ہو ۔۔۔۔۔

جو مرضی سمجھ لو ۔۔۔۔تم میری تھی اور میری ہی رہو گی ۔۔۔۔۔ میں تمھیں اب خود سے جدا نہیں ہونے دوں گا ۔۔۔۔ چاہے مجھے اس کے لیے کچھ بھی کرنا پڑے ۔۔۔۔۔ میں کر گزروں گا ۔۔۔۔۔

میں نہیں کروں گی تم سے نکاح ۔۔۔۔۔ دونوں ہی اپنے اپنے فیصلے پر قائم تھے ۔۔۔۔۔۔

نہیں کرو گی نکاح ۔۔۔۔

نہیں ۔۔۔۔۔

اشھب نے پھلوں کی ٹوکری جو کہ بابا حاعفہ کو دے کر گئے تھے  اس میں سے چھری اٹھا کر اپنی گردن پر رکھی ۔۔۔۔۔

اگر تم نے ہاں نا کی تو ۔۔۔۔ تمھاری قسم اپنی جان لے لوں گا ۔۔۔۔۔ اشھب نے اسے دھمکی دی ۔۔۔۔۔ حاعفہ کچھ نہیں بولی بس چپ چاپ اسے دیکھتی رہی ۔۔۔۔

نہیں کرو گی ہاں ۔۔۔۔۔ اشھب نے کہتے ساتھ ہی اپنی گردن پر رکھی چھری پر دباؤ بڑھایا جس کی وجہ سے اس کی گردن پر ہلکا سا کٹ لگ گیا اور اس میں سے خون رسنے لگا ۔۔۔۔۔۔

ٹھیک ہے میں تیار ہوں تم یہ چھری دو مجھے ۔۔۔۔۔ حاعفہ اسکا خون دیکھ کر ڈر گئی تھی ۔۔۔۔ اس لیے اس نے ہان کرتے ہوئے اپنا دوسرا ہاتھ اسکی طرف چھری لینے کے لیے بڑھایا ۔۔۔۔۔

اشھب نے مسکراتے ہوئے چپ چاپ  بنا اسکے ہاتھ کو چھوئے چھری اسکے ہاتھ پر رکھ دی ۔۔۔۔۔

اس پر مرہم پٹی کر لینا ۔۔۔۔ 

مرہم تو نکاح کے بعد تم ہی لگاؤ گی اس پر ۔۔۔۔ میں کچھ نہیں لگانے والا ۔۔۔۔۔

بہت ہی کوئی ڈھیٹ انسان ہو ۔۔۔۔۔حاعفہ کی غصے بھری آواز اسکے کان تک پہنچی تو وہ مسکرا دیا ۔۔۔۔۔

میری ایک خواہش ہے کہ صرف چند لمحے تمھاری انگلیوں میں انگلیاں ڈالوں تا کہ مجھے محسوس ہو سکے کہ

 زندگی انتہا کی خوبصورت ہے ۔۔۔۔۔ میں تمھارے پہلے لمس کو محسوس کرنا چاہتا ہوں ۔۔۔۔ پتا نہیں محبوب کا پہلا لمس کیسا ہوتا ہوگا ۔۔۔۔

پر ایسا ابھی نہیں ہو سکتا کیونکہ ابھی ہم ایک دوسرے کے محرم نہیں ہیں ۔۔۔۔۔  پر کوئی نہیں وہ وقت بھی دور نہیں ہے جب میں اپنی ہر خواہش پوری کروں گا ۔۔۔۔۔ وہ آنکھوں میں محبت کا جہاں آباد کیے اس کے پردے میں چھپے چہرے کو دیکھنے میں مگن تھا۔۔۔۔

 

میں ایسا کچھ بھی نہیں ہونے دوں گی ۔۔۔۔۔

یہ تو آنے والا وقت ہی بتائے گا وہ مسکراتے ہوئے کمرے سے نکل گیا ۔۔۔۔ وہ آج بہت خوش تھا اسکی دلی مراد جو بھر آنے والی تھی ۔۔۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Episode 9 is available here to online reading.
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹران کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇








































پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇









ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول

 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

1 Comments

  1. Offfff zaberdast 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖Alfaz nai sepcheeless episode please please next episode jaldi please please

    ReplyDelete