Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Last Episode

Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Last Episode

Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Last Episode

Novel : Dil Bin Tere Dhadke Na
Writer Name : Sadia Yaqoob
Category :Kitab Nagri Special

آپی ۔۔۔۔۔ باہر کچھ لوگ اشھب بھائی کے ساتھ لڑ رہے ہیں ۔۔۔۔ حاعفہ کھانا بنا رہی تھی جب محلے کے بچے نے اسے آ کر یہ بری خبر سنائی ۔۔۔۔ وہ اپنی چادر سے اپنا چہرہ چھپائے باہر کی طرف دوڑی ۔۔۔۔۔

گھر سے کچھ فاصلے پر ہی اشھب اسے چار لوگوں سے لڑتا ہوا دکھائی دے گیا تھا ۔۔۔۔۔ وہ بھاگتی ہوئی وہاں تک پہنچی ۔۔۔۔۔

کون لوگ ہو تم کیوں اسکے ساتھ لڑ رہے ہو ۔۔۔۔ حاعفہ ان کے پاس چیخی تھی وہ سب حاعفہ کی آواز سن کر رک گئے تھے ۔۔۔۔۔

یہ میرے آدمی ہیں ۔۔۔۔ اچانک ایک گاڑی کا دروازہ کھلا ۔۔۔۔۔اور حاعفہ نے گاڑی سے نکلنے والی ہستی کو دیکھا ۔۔۔۔۔

دادا جان آپ ۔۔۔۔۔ یہاں ۔۔۔۔ ؟ حاعفہ ان کو دیکھ کر ڈر گئی تھی ۔۔۔۔۔

ہاں میں یہاں تم کیا سمجھی تھی کہ تم مجھ سے چھپ جاؤ گی ۔۔۔۔ یہ بہت بڑی بھول تھی تمھاری ۔۔۔۔ تمھارے ساتھ تو میں وہ کروں گا کہ آئیندہ ہمارے خاندان کیا پورے گاؤں کی بھی کوئی لڑکی گھر سے قدم نہیں نکالے گی ۔۔۔۔۔۔ وہ اسکے سر پر آ کھڑے ہوئے ۔۔۔۔۔

پلیز دادا جان معاف کر دیں ہمیں ۔۔۔۔۔ اس نے روتے ہوئے ان سے معافی مانگی ۔۔۔۔۔

معافی نہیں مل سکتی تمھیں ۔۔۔۔۔ تم لوگ کیوں رک گئے ۔۔۔۔ جان سے مار ڈالوں اس کو ۔۔۔۔۔ انہوں نے اپنے آدمیوں کو حکم دیا ۔۔۔۔ وہ پھر سے اشھب سے لڑنا شروع ہو گئے تھے ۔۔۔۔۔

ویسے لڑکے میں دم ہے ۔۔۔۔۔ ورنہ کسی میں ہمت نہیں تھی مجھ سے پنگا لینے کی ۔۔۔۔۔ لڑکے رک جاؤ ورنہ تمھاری بیوی کو جان سے مار دوں گا ۔۔۔۔۔ اشھب کو اپنے آدمیوں کے قابو نا آتا دیکھ انہوں نے حاعفہ کے سر پر گن تان لی ۔۔۔۔۔۔

اشھب یہ دیکھ ساکن ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔جسکا فائدہ اٹھاتے ہوئے ان چاروں نے اشھب کو مارنا شروع کر دیا تھا ۔۔۔۔۔ کچھ ہی پلوں میں اشھب لہو لہان ہو گیا تھا ۔۔۔۔

پلیز دادا جان چھوڑ دیں اشھب کو ۔۔۔۔۔ وہ روتے ہوئے ان کے سامنے گڑگڑرا رہی تھی ۔۔۔۔۔ پر ان کو اس پر ذرا سا بھی ترس نہیں آیا تھا ۔۔۔۔۔

پلیز اشھب تم تو اپنا دفاع کرو ۔۔۔۔۔ میرے لیے کیوں خود کو تکلیف پہنچا رہے ہو ۔۔۔۔۔۔ وہ اب اشھب کی منتیں کر رہی تھی ۔۔۔۔ پر ان دونوں میں سے کوئی بھی اس کی بات نہیں مان رہا تھا ۔۔۔۔۔

کچھ ہی دیر میں اشھب زمین پر ڈھیر ہو گیا تھا کیونکہ آخری ضرب اسکے سر پر بہت ذور دار لگی تھی ۔۔۔۔۔۔

اشھب نہیں پلیز اٹھ جاؤ ۔۔۔۔ وہ اشھب کے پاس جا بیٹھی تھی جو نیم بے ہوشی کی حالت میں تھا ۔۔۔۔۔۔۔

پلیز اٹھ جاؤ نا تم میرے ساتھ ایسا نہیں کر سکتے ہو۔۔۔۔وہ اس کا سر اپنی گود میں رکھے اسے ہوش میں لانے کی کوشش کر رہی تھی۔۔۔۔۔۔

میں نے کہا تھا نا کہ تمھارے لیے میں اپنی جان بھی وار دوں گا ۔۔۔۔۔ دیکھ لو میں نے اپنی بات سچ کر دکھائی ہے ۔۔۔۔۔یہ کہتے ہی اشھب اپنی آنکھیں بند کر گیا تھا ۔۔۔۔۔۔

نہیں پلیز اٹھو ۔۔۔۔۔ حاعفہ نے ساکن پڑے اشھب کو بہت جھنجھوڑا اسکو پکارا پر وہ ویسے ہی بے جان پڑا رہا ۔۔۔۔۔

تم مجھے چھوڑ کر نہیں جا سکتے ہو ۔۔۔۔ پلیز اٹھ جاؤ نا ۔۔۔۔ وہ روتی گڑگڑارتی وہاں اکٹھے ہوئے لوگوں کو بھی رولا گئی تھی ۔۔۔۔۔

اٹھو تم اسکے سہرانے سے ۔۔۔۔ یہ مر گیا ہے ۔۔۔۔۔ تم چلو میرے ساتھ اب تمھارے انجام کی باری ہے ۔۔۔۔۔ ہشمت خان اسے کھنچتے ہوئے اپنے ساتھ گاڑی کے پاس لے آئے ۔۔۔۔۔

مجھے نہیں جانا ۔۔۔۔۔ مجھے اشھب کے پاس رہنا ہے اسے میری ضرورت ہے ۔۔۔۔۔ وہ چیختی چلاتی رہی پر انہوں نے اس کی ایک بھی نا سنی اور اسے اپنے ساتھ واپس گاؤں لے گئے ۔۔۔۔۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Dil Bin Tere Dhadke Na By Sadia Yaqoob Last Episode is available here to online reading.
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹران کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇














































پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇









ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول

 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments