Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Tumhari Mehak Se Pehchana Romantic Novel By Husn e Kanwal

Tumhari Mehak Se Pehchana Romantic Novel By Husn e Kanwal

Tumhari Mehak Se Pehchana Romantic Novel By Husn e Kanwal

Novel Name : Tumhari Mehak Se Pehchana
Writer Name: Husny Kanwal
Category : ROMANTIC NOVELS,

بےوقوف۔۔۔۔لگتا ہے مرنے کا زیادہ ہی شوق آرہا ہے اسے“ ۔۔۔۔۔۔پھر اچانک بیچ روڈ پر رک گٸ۔۔۔۔میں نے دیکھا ایک ٹرک اسی کی جانب بڑھ رہا ہے۔۔۔۔جی جناب پھر کیا تھا۔۔۔۔سوپر ہیرو کی طرح انڑی کی اس سرپہری لڑکی کو بچانے کے لٸے۔۔۔۔

میں بھاگتا ہوا بلکل ہیرو کی طرح اس کے پاس پہنچا۔۔۔۔میں نے اس لڑکی کا ہاتھ اپنی گرفت میں لے کر زور سے اپنی جانب کھینچا۔۔۔۔۔ خدا کے کرم سے وہ ٹرک ڈراٸیور اندھا نہ تھا اسے ہم دونوں نظر آ گئے تھے۔۔۔۔۔۔اس نے بھی جلد بازی میں بریک لگایا۔۔۔۔۔

اگلے لمحے ۔۔۔بلکل فلمی سین تھا۔۔۔۔وہ میرے سینے سے لگی ہوٸی تھی۔۔۔۔اس کے وجود کے دھکتے ہوۓ لمس و مہک سے مانو میرا تو سانس ہی رک گیا تھا۔۔۔۔پر وہ جلدی سے خود کوسمبھالتے ہوۓ مجھ سے دور ہٹی۔۔۔۔میں نے تب نوٹ کیا۔۔۔کے وہ بیچاری تو نابینا ہے۔۔۔۔”شکریہ۔۔۔۔کیا آپ میری چاچی کو ڈھونڈ دیں گے؟؟؟۔۔۔۔میں کب سے ڈھونڈ رہی ہوں پر وہ مل نہیں رھیں۔۔۔“اس لڑکی نے التجاٸیہ انداز میں مجھ سے کہا۔۔۔۔وہ کافی پریشان معلوم ہورہی تھی۔۔۔۔ جس طرح کا خاکہ وہ بیان کر رہی تھی اپنی چاچی کا۔۔۔۔ اس طرح کی تو کوئی خاتون مجھے دور دور تک نظر نہیں آرہی تھیں۔۔۔۔ میں سوچ میں پڑ گیا تھا کہ اب کیا کروں؟؟؟۔۔۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Tumhari Mehak Se Pehchana Romantic Novel By Husn e Kanwal is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئے ڈاؤن لوڈ کے بٹن پرکلک کریں
 اورناول کا پی ڈی ایف ڈاؤن لوڈ کریں  👇👇👇
 


Direct Link


Free MF Download Link


For Online Read

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments