Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Raah E Yaar Khayal Yaar Novel By Waheed Sultan Episode 5

Raah E Yaar Khayal Yaar Novel By Waheed Sultan Episode 5


Raah E Yaar Khayal Yaar Novel By Waheed Sultan Episode 5

Novel : Raah E Yaar Khayal Yaar
Writer Name : Waheed Sultan
Category : Kitab Nagri Special

عریشہ جب سے یونیورسٹی سے واپس لوٹی تھی تو وہ بہت پریشان تھی۔ عریشہ دیوار کے ساتھ ٹیک لگائے فرش پر بیٹھی تھی تو صبا بھی اُس کے پاس بیٹھ گئی۔ صبا بار بار عریشہ سے پریشانی کی وجہ پوچھ رہی تھی لیکن عریشہ مسلسل خاموشی اختیار کیے ہوئے تھی۔

۔"تم ہمیشہ اپنی ہر پرابلم ، ہر پریشانی مجھ سے شیئر کرتی ہو تو پھر آج کیوں خاموش ہو حالانکہ تم جانتی ہو کہ تم پریشان ہو تو مجھے بھی ٹینشن ہو جاتی ہے؟"صبا عریشہ سے مخاطب ہوتے ہوئے بولی۔

۔"پہلی پرابلم تو یہ ہے کہ تمہاری بڑی بہن کا فون آیا تھا وہ تم سے ملنا چاہتی ہے اور یہاں کا پتہ پوچھ رہی تھی جہاں ہم رہ رہے ہیں۔"عریشہ نے صبا کو بتایا۔

۔"پہلی پرابلم مطلب کوئی دوسری پرابلم بھی ہے۔"صبا آنکھیں سکیڑے عریشہ کو دیکھتے ہوئے بولی۔

۔"ہاں دوسری پرابلم بھی ہے اور اس دوسری پرابلم کا تعلق بھی تم سے ہے۔"عریشہ آنکھیں گھما کر اپنی نگاہوں کا رخ صبا کی جانب کرتے ہوئے بولی۔

۔"تو پھر بتاؤ دوسری پرابلم کیا ہے؟"صبا نے پوچھا۔

۔"خالہ جان نے عرفان کو کوئی پیشکش کی تھی لیکن عرفان نے اُن کی پیشکش ٹھکرا دی اور پھر خالہ جان نے مجھے فون کیا تھا کہ میں عرفان کو خالہ جان کی پیشکش قبول کرنے کے لیے قائل کروں ، میں نے عرفان سے اس سلسلے میں بات کی تو اُس نے یہ شرط رکھی ہے کہ اگر میں عرفان کی تم سے دوستی کروا دوں تو عرفان خالہ جان کی پیشکش قبول کر لے گا۔"عریشہ نے صبا کو دوسری پرابلم کی تفصیل بھی بتا دی۔

۔"مطلب تمہاری خالہ جان عرفان کی خوبصورتی اور وجاہت پر فدا ہو چکی ہیں اور عرفان میری قدرتی خوبصورتی پر فدا ہو چکا ہے۔" صبا نے تبصراً کہا اور پھر اپنے ہاتھوں کی جانب متوجہ ہوئی اور اپنے خوبصورت ہاتھوں کو دیکھنے لگ گئی۔

۔"رستم کا بھی فون آیا تھا وہ بھی تم سے ملاقات کے لیے ضد کر رہا تھا۔"عریشہ نے کہا تو صبا اپنے ہاتھوں کو دیکھنے کے بعد دوبارہ عریشہ کی جانب متوجہ ہوئی۔

۔"میری جان! تمہاری تینوں پریشانیوں کا حل ہے میرے پاس۔"صبا نے کہا تو عریشہ نے اُسے معنی خیز نگاہوں سے دیکھا اور پھر صبا کے مسکرانے پر عریشہ بھی مسکرا پڑی۔


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Raah E Yaar Khayal Yaar Novel By Waheed Sultan Episode 5 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇









































پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇

ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول

 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

0 Comments