Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Tera Ho Jaon Novel By Sadia Yaqoob Episode 7

Tera Ho Jaon Novel By Sadia Yaqoob Episode 7

Tera Ho Jaon Novel By Sadia Yaqoob Episode 7

Novel : Tera Ho Jaon
Writer Name : Sadia Yaqoob
Category : Kitab Nagri Special,

عین اس کے اس عمل پر دھک دھک دل کے ساتھ اپنی جگہ سے اچھل پڑی ۔۔۔۔ اس سے پہلے کہ وہ اپنی جگہ سے اٹھتی جرار نے اسکا ایک ہاتھ اپنے ہاتھ میں لیتے ہوئے اپنے دل پر رکھ کر اسکے ہاتھ پر اپنا ہاتھ رکھ لیا۔۔۔۔۔ عین کو مجبوراً واپس بیٹھنا ہی پڑا ۔۔۔۔۔

سر دبانا کیوں چھوڑ دیا۔۔۔۔ عین کو ساخت بیٹھا دیکھ کر اس نے عین کی طرف سوالیہ نظروں سے دیکھا ۔۔۔۔۔ عین نے بنا کچھ کہے اس کا سر دبانا شروع کر دیا ۔۔۔۔۔ عین اس کی آنکھوں میں دیکھ نا پائی اور اپنی آنکھیں بند کر گئی ۔۔۔۔۔کچھ پل اسے دیکھنے کے بعد وہ اپنی آنکھیں موند گیا۔۔۔۔۔

نام کیا ہے تمھارا ۔۔۔۔ کچھ دیر کے بعد عین کو جرار کی آواز سنائی دی ۔۔۔۔ عین اسکے سوال پر حیران پریشان سے اسکے چہرے کو دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔جرار کی آنکھیں بند تھیں اس لیے وہ اسکی طرف اس طرح دیکھ پا رہی تھی ۔۔۔۔۔ ورنہ وہ جرار کے دیکھتے ہوئے اپنا سر تک نہیں اٹھا پاتی تھی ۔۔۔۔

میں نے کچھ پوچھا ہے ۔۔۔۔ عین کی طرف سے کوئی جواب نا پا کر اس نے کہا۔۔۔۔

عین ۔۔۔۔۔ اپنا نام بتا کر وہ خاموش ہو گئی تھی ۔۔۔۔۔ جرار نے بھی پھر اس سے کوئی بھی بات نہیں کی ۔۔۔۔۔ اب ان دونوں کے درمیان خاموشی کا راج تھا ۔۔۔۔ دونوں اپنی اپنی سوچوں میں گم تھے ۔۔۔۔۔۔

عجیب ہے یہ انسان ۔۔۔۔۔ خود جو مرضی کر لے میرے ساتھ ۔۔۔۔ پر دوسرا کوئی مجھ کچھ کہہ دے تو میرے لیے اس شخص سے لڑ جاتا ہے ۔۔۔۔۔ اسے کچھ دیر پہلے کا واقع یاد آیا جب وہ اس کے لیے اپنی ماما سے لڑ رہا تھا ۔۔۔۔ اگر وہ وقت پر نا آتا تو عین یقینا یقیناً ہوسپٹل میں پڑی ہوتی ۔۔۔۔۔

جرار کا اسے اپنے حصار میں لینا۔۔۔۔ اسے گرنے سے بچانا ۔۔۔۔۔ اسکے حق میں بولنا ۔۔۔۔ یہ سب عین کے لیے نیا اور انوکھا سا احساس تھا ۔۔۔۔ وہ خود کو جتنا اس کے حصار میں محفوظ کر رہی تھی اتنا اس نے پہلے کبھی بھی محسوس نہیں کیا تھا ۔۔۔۔

وہ یک ٹک آنکھیں بند کیے جرار کو دیکھ رہی تھی اور ساتھ میں اسکا سر دبا رہی تھی ۔۔۔۔ اس کا دل جرار کے اتنے نزدیک ہونے پر عجیب ہی طریقے سے دھڑک رہا تھا ۔۔۔۔۔ یہ سب اس کے لیے نیا تھا ۔۔۔۔۔

دوسری طرف جرار اسکا ہاتھ اپنے دل پر رکھے نیند کی وادی میں اتر چکا تھا ۔۔۔۔۔

عین نے وہ ساری رات جرار کو دیکھتے ہوئے اور جرار کا سر اپنی گود میں رکھے بیٹھے بیٹھے گزار دی تھی ۔۔۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.

They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
 Tera Ho Jaon Novel By Sadia Yaqoob Episode 7 is available here to  online reading.
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں

👇👇👇





 



































 پہلی قسط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇







ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

1 Comments