Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 13

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 13

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 13

Novel : Shart E Ulfat
Writer Name : Aan Fatima
Category : Kitab Nagri Special

"نہیں وہ بھی ایسے ہی میرے وجود کو ٹھوکروں کی ضد پہ رکھتے چھوڑ گئے تھے۔ناجانے کوں تھا وہ جو ایک کالے سایے کی مانند مجھ سے لپٹ گیا ہے۔آپ بھی اسی طرح چلے جائیں گے یہ پیار محبت کچھ نہیں ہوتا بس ایک وقتی کشش ہوتی ہے جسے ہم بچپنے میں پیار محبت عشق کا نام دے کر نادانی کر بیٹھتے ہیں لیکن ایک صحیح وقت آنے پہ بس ہمارے پاس پچھتاوے ہی رہ جاتے ہیں۔ہمارا دل ختم ہونے والی راہ پہ گامزن ہوتا ہے بس۔میں بھی اسی طرح ختم ہورہی ہوں۔یہ ناسور دیمک کی طرح آہستہ آہستہ میرے وجود کو اپنے لپیٹ میں لے رہا ہے۔میرا سب کچھ چھین لے گئی وہ ایک رات میرا دل میرا وجود میرے سپنے۔میں اب پہلے والے منسا تو رہی ہی نہیں۔بس ایک بات یاد ہے مجھے اب کہ میں ایک طلاق یافتہ لڑکی ہوں جس کی اس معاشرے میں کوئی حیثیت نہیں ہے اور نہ ہی کبھی ہوسکتی ہے تو پھر آپ کیوں مجھے پرنسز کہ کر مخاطب کرتے ہیں کیوں اس قدر پیار سے پیش آتے ہیں باقی سب تو نفرت بھری نگاہوں سے دیکھتے ہیں۔مجھے الجھن ہوتی ہے ان کی بولتی نگاہوں سے۔"

وہ زہرخند لہجے میں بولتے اس کا گریبان دونوں ہاتھوں سے جھنجھوڑگئی جس کے سامنے کسی کی نظریں اٹھانے کی زحمت نہیں ہوتی تھی وہ بےخوفی سے اسی کا گریبان تھامے اپنے سوالات کی جواب طلبی کررہی تھی۔آنکھوں سے آنسوؤں کا سیل رواں تھا۔

"آئندہ میں آپ کے منہ سے آپکی ذات کے متعلق کچھ بھی ایسا نہ سنو جس سے آپ کے ساتھ ساتھ مجھے بھی تکلیف ہو۔اپنی پہ آئی تو میں برداشت کرجاؤں گا لیکن آپ پہ آئی اب ہر تکلیف پہلے مجھ سے نپٹنا ہوگا۔اور ایک اور بات میں آپکی پچھلی زندگی کے متعلق مزید آپ کے منہ سے کچھ نہ سنو سمجھ رہیں ہیں میری بات۔میں ایک غیرت مند مرد ہو جو اپنی عورت کا یوں کسی بھی مرد کا ذکر سننا پسند نہیں کرتا۔"

وہ سرد کٹیلے لہجے میں اسے باور کرواتا ہوا بولا لہجہ کسی بھی قسم کے جذبات سے عاری تھا۔ آنکھیں شدت گریہ سے سرخ ہورہی تھی منسا نے اس کا سرخ ہوتا چہرہ دیکھ سہم کر اس کی جانب دیکھا دل کی دھڑکن معمول سے تیز چل رہی تھی۔اس کا یوں سہمنا عرشمان نے شدت سے محسوس کیا۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 13 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇

























پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇





5th Episode Link



ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

4 Comments

  1. Kia tareef karu alfaz nai amazing sepcheeless 💖💖💖💖💖💖Please please please please next episode jaldi please please

    ReplyDelete
  2. bht zabrdast...novel or mazy ka hota ja rha...jitni tareef kro utni km hy...next episode ka intizar rhy ga:)

    ReplyDelete
  3. Happy for munsa ....she deserved arshman

    ReplyDelete
  4. Zabardast yr.... Maza aagya parh k.... Shukr minsa or arshman aik ho gye... Ab arshman khud e usy izzat dilaye ga.... Next ka wait rahy ga or plzzz is bar jaldi epi dyna

    ReplyDelete