Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 14

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 14

Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 14

Novel : Shart E Ulfat
Writer Name : Aan Fatima
Category : Kitab Nagri Special

"پرنسز شاید آپ بھول رہی ہیں کہ میں آپکو بند آنکھوں کے پیچھے سے بھی محسوس کرسکتا ہوں۔"

وہ اس کا ہاتھ اپنی بند آنکھوں سے ہٹاتے اس کی نرم انگلیوں کی نرماہٹ محسوس کرتا انہیں اپنے لبوں سے چھوگیا منسا نے گھبرا کر اس کی آنکھوں سے ہاتھ ہٹالیا۔

"ابھی تو میں نے پڑھنا شروع کیا تھا آپ مجھے اپنے میں لگا کر میری پڑھائی نظرانداذ نہیں کرواسکتے۔"

وہ اس کی بات کو نظرانداز کرتے نروٹھے پن سے بولی۔ اسکا یوں کتابوں کے پیچھے اس کی ذات کو نظرانداز کرنا عرشمان کو ایک آنکھ نہ بھایا۔چہرے پہ ازلی سرد مہری چھاگئی اور ایکدم اس کی گود سے سر اٹھاتے اس کے دونوں بازوؤں کو سختی سے تھامتے اسے اپنے نزدیک کرتے معمولی سا فاصلہ بھی سمیٹ گیا۔منسا نے تعجب سے اس کی سیاہ آنکھوں میں دیکھا۔

"اور جو اتنے دنوں سے میری ذات نظرانداز ہورہی ہے ان کتابوں کے پیچھے بس نہیں چل رہا میرا ان کو پھاڑ دوں یا جلادوں میرے سے ذیادہ وقت تو آپ انہیں دیتی ہے۔"

وہ جنونی انداز میں اس کا سر کے بالوں کو مٹھی میں جکڑتے ہوئے بولا تو حیرت کے مارے منسا کا منہ کھل گیا اسے یہ تو معلوم تھا کہ اسے منسا کا خود کو نظرانداز کرنا نہیں پسند لیکن اس حد تک کہ وہ کتابوں سے جیلس ہورہا ہے۔اسے ہنسی تو بہت آئی لیکن سرعت سے سختی سے لب آپس میں پیوست کرتی مسکراہٹ چھپاگئی۔

"عرش کتابوں سے کون جلتا ہے۔"

اس کی حیرت کسی طور پر کم نہیں ہورہی تھی۔

"میں جلتا ہوں جس چیز کو آپ مجھ سے ذیادہ اہمیت دے گی وہ میری دشمنِ اول ہوگی میری بات یاد رکھیے گا جب آپ کے پاس میں ہو تو ان کتابوں کا ذکر میں برداشت نہیں کروں گا۔"

وہ اس کی انگلیوں کو اپنی انگلیوں میں الجھاتا ترش لہجے میں بولا ایکدم نجانے کیا ہوا وہ اسے چھوڑتا بیڈ کراؤن سے ٹیک لگاگیا اور اپنے ایک گھٹنے پہ ہاتھ جمالیے منسا نے اچھنبے سے اسے پیچھے ہوتا دیکھا۔دل کی دھڑکن سست پڑی تھی اس کے ہٹنے پہ۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Shart E Ulfat Novel By Aan Fatima Episode 14 is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹرز ان کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجز پرکلک کریں 👇👇👇


































پچھلی اقساط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇





5th Episode Link



ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

4 Comments

  1. Wow arshman kr minsa ki muhabbat ❤️nazar na lagy minahil ki...epi bht achi thi... Thank you so much jaldi epi dyny k lye 😍😘

    ReplyDelete
  2. Maza ah giya itna zaberdast novel alfaz nai kesy biyan karu but please please next episode jaldi please please please please please please please please please please

    ReplyDelete
  3. zbrdast...bht ala...bht acha likhti hyn ap

    ReplyDelete
  4. Arshman or mansa ki muhabat or arham or laiba ki Jodi ko Allah manahil ki Kali nazar sa bachay

    ReplyDelete