Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 30

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 30

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 30

Novel Name : Ahl E Junoon
Writer Name : Kitab Chehra
Category : Kitab Nagri Special

"انفف۔۔بہت سن چکا ہوں میں تمہاری اور کیا غلط ہے اس میں کہ ہماری شادی کی وجہ سے ہی سارا اور فائق علیحدہ ہوئے۔۔اس سائیکو لڑکی نے صباء کو اگر اس دن یرغمال نہ بنایا ہوتا تو آج وہ ایک ساتھ ہوتے۔۔"اسکے نزدیک آنے پر اغمازہ آنکھوں میں نمی لیے خود بخود ہی اس سے دور ہوئی۔

"صحیح کہہ رہے 'ہماری' شادی کی وجہ سے یہ سب ہوا ہے۔۔۔کاش۔۔۔کاش یہ شادی نہ ہوتی۔۔کاش امی مجھے چھوڑ کر نہ جاتیں۔۔کاش باسط بھی یوں راستے میں مجھے چھوڑ کر۔۔"

"شٹ اپ۔۔ جسٹ شٹ اپ۔۔"اسے دونوں بازوں سے پکڑتا جھنجھوڑ گیا۔

"تمہارے منہ سے میں آئندہ اس گھٹیا شخص کا نام نہ سنوں۔۔"اسکی آنکھوں میں لپکتے شعلے اغمازہ کو خوف و وحشت کے ساتھ حیرت کا شکار بھی کرگئے۔

"تمہیں پہلے بھی کہہ چکا ہوں۔۔میرے سامنے اپنے ماضی کا ذکر مت کرنا کبھی۔۔۔یہ بات اپنے ذہن میں نقش کرلو کہ تمہاری زندگی کا پہلا نہیں مگر آخری شخص میں ہی ہوں۔۔!!"اسکی سلگتی سانسیں اپنے چہرے پر محسوس کرتے اغمازہ نے شکایتی نظروں سے اسے دیکھا۔۔

"ہاں وہ آخری شخص جسے اپنی ہی شادی پر ری گریٹ ہے۔۔"اسکے لہجے میں سراسر طنز تھا۔اذلان اسکی دیدہ دلیری پر مزید سیخ پاہ ہوگیا۔


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 30  is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹران کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےلنک پرکلک کریں 👇👇👇




 پچھلی قسط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇


ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

2 Comments

  1. A one zaberdast super 🌹🌹🌹❤️💖💕😘😘

    ReplyDelete