Breaking News

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 31

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 31

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 31

Novel Name : Ahl E Junoon
Writer Name : Kitab Chehra
Category : Kitab Nagri Special

"تم کیسے کرسکتی ہو اس کا ذکر۔۔؟"اس نے اپنے خیالات میں اس بےخبر کو مخاطب کیا تھا۔ہاں اس نے اغمازہ کو نظرانداز کیا تھا برا سلوک بھی کیا تھا۔۔اپنا غصہ بھی نکلا تھا۔۔مگر اس کا مطلب یہ تو نہ تھا کہ وہ اس تیسرے کو بیچ میں لے آتی۔۔ جو بھی تھا وہ میاں بیوی تھے ایک دوسرے کے وجود کا حصہ تھے۔جب عالیہ صاحبہ سے اس نے یہ معاملہ ڈسکس کیا تھا تب بھی اس کے ذہن میں کہیں نہ تھا کہ اس لڑکی کو کبھی چھوڑنا ہے۔اور وہ۔۔!!!وہ پچھتارہی تھی اس شادی پر۔۔؟جبھی اس تیسرے کو بیچ میں لائی تھی۔۔کیا اسے اندازہ نہیں تھا اتنی انجان تھی وہ اسے یہ تک احساس نہ تھا کہ اپنے شریکِ حیات کے سامنے کھڑی وہ اپنے ماضی کی محبت کا ذکر کر رہی تھی وہ بھی وہ شخص جو پاگلوں کی طرح اب بھی اسے ڈھونڈتا پھررہا تھا۔ کیا اسے یہ احساس نہ تھا کہ وہ اپنی کرنے پر آگیا تو اس شخص کا کیا حشر کرے گا جس کا نام وہ اسکے سامنے لے گئی تھی۔ماضی کے نجانے کون کون سے منظر اسکی آنکھوں کے سامنے نہ آئے تھے جب باسط فیضان بڑے دھڑلے سے اسکے سامنے کھڑا ہوا تھا صرف اغمازہ کےلیے۔۔ "تمہاری عاشقی تو اب میں اتاروں گا باسط۔۔بہت شوق ہے تمہیں میری بیوی سے عشق کرنے کا۔۔"جبڑے بھینچتا کاراسٹارٹ کر گیا اب وہ جانتا تھا آگے کے معاملات کیسے سنبھالنے تھے۔۔

Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 31  is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹران کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےلنک پرکلک کریں 👇👇👇




 پچھلی قسط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇



ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

Post a Comment

1 Comments