Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 32

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 32

Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 32

Novel Name : Ahl E Junoon
Writer Name : Kitab Chehra
Category : Kitab Nagri Special

دونوں ہاتھوں کی انگلیاں اپنے بالوں میں پھنسائے وہ فرش کو خالی خالی نظروں سے گھور رہا تھا۔اسکی حلقے ذدہ آنکھیں کئی رتجگوں کی گواہ تھیں۔کوئی اسے اس حال میں دیکھ لیتا ابھی تو پاگل دیوانہ سمجھتا۔ہاں واقعی وہ اسی کیفیت سے گزر رہا تھا اس وقت۔۔وہ لڑکی اسے پاگل ہی کردینے کو تھی۔۔پورے پانچ ماہ بعد اس سے رابطہ ہوا تھا اور اس نے کیا کیا۔۔؟اس کا نمبر بلاک کردیا۔۔اپنے موبائل کو ہی بند کردیا تاکہ اس سے رابطہ نہ ہوسکے۔۔۔!!

کیا اتنا برا لگنے لگا تھا وہ اسے۔۔؟کیا اتنی خوش اور مطمئن تھی وہ اپنی زندگی میں۔۔؟مگر وہ کیسے مان لیتا جب اسکا دل گواہی دے رہا تھا کہ وہ لڑکی آج بھی اداسیوں میں گھری تھی۔اس کی آواز اسکے لہجے میں اداسیاں اور زندگی کے سفر کی تھکان بھری تھی۔وہ سات منٹ کی کال کبھی نہیں بھول سکتا تھا۔۔وہ نہیں بھول سکتا تھا اسکا لہجہ اور پوری کی پوری اغمازہ تنویر کو۔۔اس نے زندگی میں بس ایک ہی لڑکی کو چاہا تھا اپنی تمام تر محبت اس پر نچھاور کی تھی مگر قسمت نے اس سے چھین لیا تھا اسے۔۔

"یہ اچھا نہیں کررہیں میرے ساتھ تم۔۔تمہیں اندازہ ہی نہیں میں کس کرب سے گزر رہا ہوں۔۔اور تم کہتی کو آگے بڑھ جاؤں۔۔"ایک بےبس ہنسی اسکے لبوں سے برآمد ہوئی اور سر اٹھاتا تاریک آسمان کو دیکھنے لگا۔موسم کی خوبصورتی نے بھی اسکے دل پر کوئی خوشگوار اثر نہ ڈالا تھا۔

"میں آج بھی وہیں کھڑا ہوں اغمازہ۔۔۔مجھے آج بھی تمہارا انتظار ہے۔۔اور مجھے یقین ہے تم بھی ایک دن لوٹ آؤ گی میرے پاس۔۔"


Kitab Nagri start a journey for all social media writers to publish their writes.Welcome To All Writers,Test your writing abilities.
They write romantic novels,forced marriage,hero police officer based urdu novel,very romantic urdu novels,full romantic urdu novel,urdu novels,best romantic urdu novels,full hot romantic urdu novels,famous urdu novel,romantic urdu novels list,romantic urdu novels of all times,best urdu romantic novels.
Ahl E Junoon Novel By Kitab Chehra Episode 32  is available here to download in pdf form and online reading.
Click on the link given below to Free download Pdf
Free Download Link
Click on download
give your feedback

ان سب ویب،بلاگ،یوٹیوب چینل اور ایپ والوں کو تنبیہ کی جاتی ہےکہ اس ناول کو چوری کر کے پوسٹ کرنے سے باز رہیں ورنہ ادارہ کتاب نگری اور رائیٹران کے خلاف ہر طرح کی قانونی کاروائی کرنے کے مجاز ہونگے۔

Copyright reserved by Kitab Nagri

ناول پڑھنے کے لیے نیچے دیئے گئےامیجزپرکلک کریں 👇👇👇













































 پچھلی قسط پڑھنے کے لیے نیچے دئیے لنک پر کلک کریں 👇👇👇


ناول پڑھنے کے بعد ویب کومنٹ بوکس میں اپنا تبصرہ پوسٹ کریں اور بتائیے آپ کو ناول
 کیسا لگا ۔ شکریہ

1 Comments

  1. novel bht acha chal raha hy but epi bhtttt late aati hy

    ReplyDelete
Previous Post Next Post